FXIXID POST
 
leave it to me
Keep moving forward
 
 
جمعه 29 شهريور 1398برچسب:, :: 18:33 ::  دستای کوچولوی : ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫

سلام به دوستان خوبم

حالتون چطوره؟

من بدم میدونین چرا؟

چون به اشتباه امروز وبمو حذف کردم

ولی نگران نباشین

برگشتم

و قول میدم تا امشب همه مطالب رو بازگردانی کنم

درمورد خودم توضیح بدم کارتون های مورد علاقم به این ترتیبه

1-هانتیک

2-وینکس

توی هانتیک

زالیا

توی وینکس

موزا

و استلا

خب اگه یادتون باشه اسم من آلتین متولد1379

میتونین منو آلتین یا زالیا یا آیلا صداکنین

اینم جدول داستان

نام داستان قسمت
رویاهای میرنا سیزن1 8
   

 

دیگه حرفی ندارم برین و خوش بگذرونین



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت13:11---10 دی 1393
سلام ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت9:56---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:من اصلا توی چت نمیرم


نازی
ساعت11:07---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت8:48---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت13:06---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت13:07---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت14:09---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت12:46---17 آذر 1393
♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ اسم شماست؟

خخخخخخخ

♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت13:17---12 آذر 1393
♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت14:17---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


فلوری
ساعت19:47---17 شهريور 1393
حوصله نداشتم اسممو کامل بنویسم! چرا این قسمتو نمینویسی!(یکی بگه داستانای خودشو بنویسه حالا!)

لوچیاآنا
ساعت17:10---28 مرداد 1393
گوگو تماگو؟

Altin
ساعت10:51---21 مرداد 1393
سلام

سارا
ساعت13:35---16 مرداد 1393
من کد قفل راست کلیک نمیذارم چون بعضی اوقات گند میزنه به وبم نه اخه یه جوری گفتین انگار...
پاسخ:احتیاجی به کد نیست لوکس بلاگ خودش یه سیستم قفل کردن راست کلیک داره من اونو فعال میکنم


سارا
ساعت13:15---16 مرداد 1393
خب حالا من که نخواستم دعوا کنم مگه چن بار وب جنابالی رو دیدم منم داستان مینویسم ولی توی وبم نمیذارم چون میدزدن
پاسخ:کی دعوا داشت من فقط گفتم من داستان مینویسم نه کارتون یا داستانی که قبلا نوشته شده+من راست کلیک رو قفل کردم


سارا
ساعت9:08---16 مرداد 1393
خانواده دکتر ارنست یا بی خانمان رو هم میذاری؟
پاسخ:خیلی ببخشید فکر کنم گفتم من اینجا داستان مینویسم اونم داستان های زاده ذهن خودم


MALAKE
ساعت13:10---14 مرداد 1393
خخخخخخخ من تازه عاشق وینکس شدم
پاسخ:تازه!!!!!!


VAMPIRE GIRL
ساعت23:39---3 مرداد 1393
خب اينم باز چند حالت داره. يا دختره ميخواسته فرار كنه وسايلشو جمع كرده بعد تو راه دزديده شده،يا آدم رباي داستان دختره رو يه جوري دزديده و وسايلشو ازش گرفته.اون حالت سومي هم كه احتمالش كم تره اينه كه دزده اونقدر شجاع و كله خر بوده كه رفته خونه ي دختره تا وسايلشم برداره كه اون فقط در حالتيه كه دختره وسايلشو گذاشته باشه خونه.
پاسخ:نه تو خونه هم نذاشته


VAMPIRE GIRL
ساعت6:32---9 تير 1393
منم داستان مي نويسم ولي داستانم اكشن و وحشتناكه.از أوناس كه باعث ميشه پشت گردنت يخ كنه
پاسخ:هه


farnod
ساعت13:54---5 تير 1393
salam hal kardam ba wbt biiiiiiiiiiiiig like

Alone
ساعت21:51---2 تير 1393
سلااااااااااااام عزیزم وبت محشر بود.خیلی خوشم اومد.من لینکت کردم تو هم بلینک.منتظرتممممممم
پاسخ:اوکی


ساعت8:49---2 تير 1393
ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

غزاله
ساعت16:17---21 خرداد 1393
سلام التین وب جالبی داری ولی چرا عکسات دیر میان؟
پاسخ:سلام غزاله جون!! مرسی خب صبر کنی میان


MehrSa
ساعت11:46---15 خرداد 1393
asisam webeto0 do0s dashtam koli b mnm sar bzn

سیما
ساعت17:37---13 خرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی داری وقت کردی به منم سر بزن اگه سر زدی نظر هم بزار

یاس
ساعت15:41---23 بهمن 1392
مثل اینکه یکی نوشته بود : خب اگه یادتون باشه اسم من آلتین متولد 1379

میتونین منو آلتین یا زالیا یا آیلا صدا کنین.

من که گفتن از طرفداراتم و کل متن هاتو میخوانم. آیلاجونم حواستو همیشه جمع کن و زرنگ باش. باشه
پاسخ:باشه تسلیم


یاس
ساعت18:49---11 بهمن 1392
سلام آیلاجونم. خوبی

یاسم یکی از طرفدارای جدید داستانهای زیبایت.

خیلی جالب و رمانتیک می نویسی. امیدوارم همچنان در کارات موفق باشی. درساتم مثل من خوب بخون. دوستت دارم فعلا بای.
پاسخ:ممنون ولی من آلتینم آیلا رو از کجا آوردی


R.J.SHADOW10
ساعت18:14---12 آذر 1392
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به6نفر بفرست بعد برو

به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx

راستی نمی شه دورش زد امتحان کردم باید به شیش نفر بفرستی!


پاسخ:خخخخ نه بابا


ونوس
ساعت13:13---24 آبان 1392
چه داستان های زیبایی
پاسخ:ممنون!


azizeh
ساعت21:18---11 آبان 1392
سلام آلتین جان ممنونم بابت نظراتت انشاا.. هر موقع وقت کردم میام.

الان فقط به خاطر تو اودم......

فعلا بااااااااااااای برم تاریخ بخونم
پاسخ:مرسی دوست خوبم


cure dream
ساعت19:37---2 آبان 1392
ببخشید اون موقع رفته بودم

kamikaze kaitou jeanneندیدم
پاسخ:اشکل نداره بیا به این وبم http://miki-setsuna.mihanblog.com


cure dream
ساعت14:15---2 آبان 1392
آپم عزیزم
پاسخ:حتما گلم


Gêηﵧ Girℓ ✘ Ålï§øη
ساعت19:27---26 مهر 1392
آپم=)
پاسخ:اوکی


cure dream
ساعت11:34---26 مهر 1392
سلام وبت خیلی خوشمله!

عالیههه
پاسخ:مرسیhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif


بـهـنــآز
ساعت18:59---31 شهريور 1392
آپَـــــم
پاسخ:OK coming+ho are you?


دخی سایه
ساعت13:27---31 شهريور 1392
های من مسافرت بودم الان برگشتم
پاسخ:های+یه مسافرت یه ماه طول نمیکشه


Itαℓiαη Girℓ ✘ Ålï§øη
ساعت12:29---31 شهريور 1392
قسمت 3 داستانم
پاسخ:اومدم


Itαℓiαη Girℓ ✘ Ålï§øη
ساعت12:33---30 شهريور 1392
اخه چطوری حذف کردی؟؟



ماشاالله حتما خیلی خسته شدی+قسمت 15 رو نوشتم



+تو وب خودم آپم 3 تا
پاسخ:نمیدونم یه دفعه+آره خیلی+باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید من در این وبلاگ داستان مینویسم که امیدوارم خوشتون بیاد میتونین منو آلتین یا لوچیا آنا صدا کنین یا گوگو تماگو درضمن من دراین وب عضوم http://dastanmn.mihanblog.com تورو خدا بهش سر بزنین قول میدم پشیمون نشین
آخرین مطالب
همسایه ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویاهای یک ستاره و آدرس mirena.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 56834
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 252
تعداد آنلاین : 1